چالش جهان موازی من

چالش جهان موازی من

جهان موازی من چالشی که توسط گلی ساخته شده و  به دعوت محمدرضا من هم از دنیای موازی که برای خود تصور میکنم مینویسم. با من همراه باشید تا در این دنیا قدم بزنیم.

دنیای موازی :

این جهان با تجربه کردن و درس گرفتن از اتفاقات گذشته برای من ایجاد شده و بنای اون با آزمون و خطاهایی شکل گرفته که در زندگی باهاش رو به رو شدم.

این جهان موازی تصور یک آیندست.

در جهان موازی من چه می گذرد ؟

هر آنچه که علاقه به تجربه کردنش رو دارم از مطالعه روزانه کتاب تا یادگیری یک زبان جدید همونقدر ساده برای داشتن یک زندگی که آرامش داشته باشم. این دنیای موازی برای من به وسعت خلیج فارس همون قدر وسیع شباهت داره چون محدودیتی ندارم.

به هوش مصنوعی بینگ کمی از دنیای موازی خودم گفتم و اون دو عکس برای من ساخت که برای ثبت اینجا آپلود میکنم.

Apartment Office

سازنده این تصاویر هوش مصنوعی بینگ است.

جهان موازی از نگاه من هیچوقت رویایی نیست که در زندگی بهش نرسیدیم اینجا همون اهداف ماست که باید تلاش کنیم و بسازیمش و حس تونستن رو از اعماق وجودمون حس کنیم.

از اینکه وقت گذاشتید و خوندید متشکرم.

۱۲ ۰ ۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵)

خیلی هم قشنگ :)))))
این دنیای موازی رو پسندیدم واقعا
دوست دارم تو چالش شرکت کنم ولی نه حال خوبی رو میتونم در آینده متصور بشم نه موفقیت آن چنانی
ممنون که دعوتم کردی 🌹

پاسخ:

۲۵ خرداد ۰۲، ۱۱:۳۱
خیلی خوشحالم که خوندی
منتظرم دنیای موازیتو بنویسی و بخونیم دختر کدنویس :)

این پیام از خواهر کوچیکم برای تو :
حتی اگه خودمون تو این زندگی محدود شدیم به هر دلیلی و هر شرایطی
اگه خودمون نمیتونم اون چیزایی که آرزوی کودکیمون بود و تو این سن خودمون و تو اون شرایط تصور می‌کردیم ولی الان نیستیم
دلیل نمیشه که فکر و ذهن و قلبمونم همینجا محدود زندگی کنن
اگه قرار بود محدود بشن که دیگه اسمشون قلب و ذهن نبود
میشدن یه جسم

خوشحالم که بالاخره با تمام این فشارها یک وبلاگ درست کردی ... من ازت ممنونم 😉👍
بولت ژورنال جالبه اما هیچوقت نتونستم برم سمتش ... کلی نقاشی داره.
امیدوارم به لول انگیزه +۱۰۰ برسی ... حال کنی توی زندگی ...
پ.ن: جی پی تی دیگه چیه که تصویر تولید می‌کنه؟ DALL-E برای openai هست ... این رایگانه؟

پاسخ:

۲۵ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۹
🌱😉
یه کلیپ هست برات میفرستم
همچنین تو رفیق 

Chat GPT محصول مایکروسافت که توی بینگ استفاده شده :) 
مایکروسافت بیشترین سهام OpenAI رو در اختیار داره و بله رایگانه 

امیر حسینِ دنیای موازی خیلی عالیه*-*
اما امیر حسین ما خیلی بهتره چون داره تلاش میکنه و مطمئنم به همه چی میرسه*-^

پاسخ:

۲۵ خرداد ۰۲، ۱۶:۰۰
خودم هم ازش خوشم میاد امیرحسین دنیای موازی آینده امیرحسین الانه
مرسی از نظری که دادی رفیق من ♥️

یاسمن گلی :)

۲۵ خرداد ۰۲ ، ۲۰:۱۵
منم عاشق بولت ژورنالم.واقعا خوبه

پاسخ:

۲۶ خرداد ۰۲، ۱۴:۱۹
بله روش برنامه ریزی بسیار خوب و کاربردیه :)

آقای سه نقطه

۰۱ تیر ۰۲ ، ۱۱:۴۶
جزئیات جالبی گفتی از آپارتمان و ویویی که داره و ...

پاسخ:

۱ تیر ۰۲، ۱۳:۱۳
ممنون از اینکه خوندی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی