تجربه یک روز زندگی بدون شبکه های اجتماعی

تجربه یک روز زندگی بدون شبکه های اجتماعی

چالش ۲۱ روزه تمرکز که از ۱۴ روز پیش شروع کردم تجربه جدیدی برام بوده و باعث شده مدت زمان معقول تری رو توی این شبکه ها باشم اما دیروز یه مقدار از تایمی که در نظر گرفته بودم بیشتر استفاده کردم و این باعث شد امروز خودم رو تنبیه کنم. 

صفحه چالش ۲۱ روزه تمرکز

از امروز بگم که تا همین الان زندگی بدون شبکه های اجتماعی حوصله سر بوده اما از طرفی وقت و تایم بیشتری رو برای انجام دادن کارهام پیدا کردم به عنوان مثال کدنویسی همین صفحه چالش اگه تو یه روز عادی بود اصلا وقت نوشتنش رو هم نمیکردم ولی در کنار پروژه ای که داشتم تایم و زمان کافی رو برای این کار پیدا کردم.

از تجربه امروز به این اشاره کنم که وقتی دور از شبکه های اجتماعی باشی یا به خودت قول بدی که اصن امروز سمتش نری فکرت نسبت به کارایی که قراره انجام بدی بازتر میشه و اینکه ایده هایی به ذهنم رسید که استفاده بهینه تری از این شبکه ها کنم شاید تایم ۴۵ دقیقه شبانه یا شاید هم ۳۰ دقیقه بهترین حالت ممکن برای ارتباط با دوستامون تو این فضا باشه (البته که بعضی از رفقا تو قلب ما جا دارند و ارتباطمون باهاشون عمیق تر از شبکه های اجتماعیه) 

این خلاصه ای بود از تجربه یک روز بدون شبکه های اجتماعی امیدوارم شما هم تجربش کنید یا اگه کردید کامنت خودتون رو بنویسید

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

🔥 ۰
آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی