آخرین روز دنیا - چالش

آخرین روز دنیا - چالش

این روزا فعالیت وبلاگیم به دلایل مختلف کمتر شده و نمیتونم پستا رو بخونم از این بابت من رو ببخشید :)
محمدرضا چالشی رو با عنوان آخرین روز دنیا شروع کرده بود  که من رو از طریق تلگرام خواست دعوت کنه اما در اون زمان شرایطش رو نداشتم حالا نیم‌ چه وقت آزادی پیدا کردم که راجع این چالش بنویسم

آخرین روز دنیا
چالش ترسناکیه با این وجود سعی میکنم چند خطی بنویسم
بدون دغدغه از مشکلات ، تلاش برای رسیدن به هدف هام هدفونم رو بر میدارم و میرم سمت دریا و غرق موزیک میشم تا اون لحظه رو نبینم شاید خیلی بی رحمانه به نظر بیاد اما میخوام بهترین دوستام کنارم باشند تا واسه چند ساعت بخندیم و فارغ از همه چی همینجور که غرق در موزیکیم دنیا ما رو در خودش غرق کنه 

میخوام یه فلش بک بزنم به فیلم ۲۰۱۲ که با عنوان پایان دنیا ترند شد راستش اون موقع من فضای شهرمون رو دیدم و سکانس های جذابی از حرفای مردم تو ذهنم مونده که چقدر مردم نظرات جالبی داشتن :)

در پایان نسل ما قرار نیست پایان دنیا رو ببینه ما زودتر میریم اما آرزو میکنم یک نفس بوی خوش عطر آزادی با صبحش قشنگش رو ببینیم این بهترین چالش دنیاست اگه دوست دارید شروع کننده باشید. صبح آزادی رو از نگاهت توصیف کن💙
ممنون از محمدرضا که من رو دعوت کرد و عذرخواهی میکنم اگه دیر شد ❤️

اگه دوست داشتید کامنت بذارید به گروه تلگرامی وبلاگنویسا بیاید جای شما خالیه :)

@Weblognevisha

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

🔥 ۰
آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی