اسپویل کردن متن در وبلاگ

اسپویل کردن متن در وبلاگ

متن اسپویل شده یکی از ویژگی های کاربردی در این روز ها شده برای همین تصمیم گرفتم  با یک کد ساده این ویژگی رو به وبلاگ های شما منتشر کنم.

در ابتدا نمونه ای از این کد رو با هم ببینیم:

سلام دوست من

حالا برای ایجاد این ویژگی با آموزش زیر همراه باشید.

ابتدا از طریق تصویر زیر بخش ویرایش CSS قالب فعلی خودتون رو باز کنید و کد زیر رو کپی و پیست کنید‌. (ترجیحا در آخر کد ها)

.spoiler {
  filter: blur(6px);
  font-family: inherit
}
        
.spoiler:hover {
 filter: blur(0);
 transition: .2s all ease-out
}

کار تمام شد حالا به بخش ارسال مطلب جدید وارد و متن مورد نظر رو طبق آموزش زیر اسپویل کنید

گزینه منبع ادیتور رو انتخاب و متن انتخابی شما با تگ samp رو پیدا کنید و در نهایت کلاس زیر رو بهش اضافه کنید

class="spoiler"

 

تمام حالا متن شما اسپویل شد.

۸ ۰ ۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴)

آقا عرفان

۱۷ مهر ۰۲ ، ۱۹:۴۳
احسنت.

Amirreza ‌‌‌Zarandi

۱۷ مهر ۰۲ ، ۱۹:۵۶
بله خیلی ایده‌ی جالبی بود... واقعاً ممنون ازت💙

پاسخ:

۱۸ مهر ۰۲، ۱۰:۰۵
خواهش میکنم 💙

یاسمن گلی :)

۱۷ مهر ۰۲ ، ۲۳:۲۶
واییی امیر چه خفن شده :))
خداقوت

پاسخ:

۱۸ مهر ۰۲، ۱۰:۰۸
خوبه خوشت اومده گلی :)
ممنون ازت 🤍

•° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•

۱۸ مهر ۰۲ ، ۰۸:۰۳
واووو باحال بود
خسته نباشید :)

پاسخ:

۱۸ مهر ۰۲، ۱۰:۰۸
سلامت باشی خوشحالم کاربردی بود :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

🔥 ۰
آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی