ابزار ریپلای برای وبلاگ

ابزار ریپلای برای وبلاگ

ریپلای یه ویژگی مثل ریتوییت که میتونید بخش هایی از مطالب دیگران رو به دلخواه در وبلاگ منتشر کنید  و در مورد اون حرف بزنید. با این ابزار کافیه اطلاعات مربوط به مطلب مورد نظر رو وارد و کدش رو درون بخش ارسال مطلب جدید قرار بدید.

گلی
گلی
 
 
 

این یک نمونه پست از وبلاگ گلی است.

شما در زیر نسخه صفر این ابزار رو مشاهده میکنید که به ساده ترین شکل ممکن پیاده سازی کردم.

ایده یا مشکلات این ابزار رو از طریق گروه تلگرامی وبلاگ نویس ها گزارش کنید.

آیکون های این ابزار فیکه و کاربردی رو نداره و صرفا برای قشنگتر شدن باکس قرار دادم اما آیکون ریتوییت رنگ متفاوت تری نسبت به بقیه داره چون این پست توسط شما ریپلای شده است.

ابزار ریپلای پست ها

ویدیو زیر رو میتونید برای راهنمایی بیشتر ببینید

 

+ آپدیت 

- تغییر استایل (۰.۰.۱)
- اضافه شدن فیلد لینک مطلب (۰.۰.۲)
- اضافه شدن یک ویژگی به لینک (۰.۰.۳)

۵ ۰ ۱۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۰)

امیررضا ‌‌‌

۱۰ مهر ۰۲ ، ۱۱:۴۲
اووووو، به به چه قشنگ😁
فقط یه نظرم امکان ارجاع به پست اصلی هم وجود داشت، لینک کردن اون پست منظورمه، جالب میشد
درکل خسته نباشی و دمت جیز💙😁

پاسخ:

۱۰ مهر ۰۲، ۱۱:۴۷
مرسی که 
ممنون از پیشنهادی که گفتی اضافه میشه :)
در کل سلطانی فدات 

‌‌‌‌‌‌ REN

۱۰ مهر ۰۲ ، ۱۱:۴۲
اصلا نفهمیدم چیشد

پاسخ:

۱۰ مهر ۰۲، ۱۱:۴۷
کوجاشو نفهمیدی چی شد ؟

یاسمن گلی :)

۱۰ مهر ۰۲ ، ۱۲:۱۱
وایییی امیر این چه خوبهه، اتفاقا منم با دیدن پست فرهان داشتم به یه همچین چیزی فکر میکردم اما خب از اونجایی برنامه نویسی بلد نبودم نمیدونستم باید چیکارکنم و تو این فکر بودم که به تو یا محمدرضا بگم که خودت زودتر دست به کار شدی:))
درضمن اینو هم اضافه کنم که با نظر امیررضا موافقم.

پاسخ:

۱۰ مهر ۰۲، ۱۲:۲۱
عه چه خوب خوشحالم یه امکان مورد نیاز رو کدنویسی کردم :))
اره ایده امیر رضا تا چند ساعت دیگه اضافه میشه مرسی که گفتی :)

زری シ‌‌‌

۱۰ مهر ۰۲ ، ۱۲:۱۷
من هرچی همه جا کلیک میکنم نمیره رو پست یاسمن

پاسخ:

۱۰ مهر ۰۲، ۱۲:۲۳
این امکان رو تا چند ساعت دیگه اضافه میکنم یادم رفته بود :)

Sepideh Adliepour

۱۰ مهر ۰۲ ، ۱۶:۳۴
چقدر خفننننن
واقعا همچین اپشنی توی بیان نیاز بود

👌😶 واوووووو

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلامممم خوبی عزیزم آفرین😍😍، البته توی همون پست نوشته بودم که میخوام یه ابزار بسازم براش افرین کار باحالی کردی خوشم اومد ... اما ریتوییت نه ریپست، ** **** ** ********* ** ****
***** ****** ** **** ** *** ***** **** **** ******* ***** **** ****** ** **** ******
و این که این تکست اریا رو هم بی زحمت راست چین کن باگ داره .. * *** **** ** ******* ** **** **** ************ * ** *** *** * ********** *** ** ** ***** ***** **** ** * ***** **** *** ******* ** **** ... پس ریپست! یا ریبلاگ مرسی!

پاسخ:

۱۱ مهر ۰۲، ۰۶:۳۳
مرسی از تو که باعث شدی این ایده شکل بگیره راجع اسمش و باگی هم که گفتی اوکی میکنم.
قسمتی که حذف کردم بخاطر این بود اسپویل میشه از کارمون :)

یه باگ داره کلا و اونم اینه که بهتره بخشی که بهش لینک دادی display : block;
باشه یعنی المان
a
دیسپلیش بلاک باشه چون اینجوری مشکل پیش میاد و وقتی کرسر
موس میره بین متن از حالت پوینتر در میاد و به حالت اولیه برمیگرده ... وقتی دیسپلیش بلاک باشه بهتره !

پاسخ:

۱۱ مهر ۰۲، ۰۶:۳۴
مرسی از گزارش این باگ تا دقایقی دیگر حل میشه :)

آقا عرفان

۱۰ مهر ۰۲ ، ۲۱:۴۳
سلام، ممنون بابت زحمتی که کشیدی کار عالی هست. به نظرت امکان داره بشه قابلیت ریپلای به پاسخ نظرات هم خارج از بروزرسانی های بیان به قالب اضافه بشه ؟

پاسخ:

۱۱ مهر ۰۲، ۰۶:۳۵
سلام بهت و ممنون از کامنتی که دادی 
امکان ریپلی هم شدنی هست و روی اون کار میکنم 

خواهش میشه عشقم ...
عالی 👍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی