Fall - یک فیلم از جنس زندگی

Fall - یک فیلم از جنس زندگی

به دنبال یک شاهکار نباشید. فیلم Fall اثری از اسکات من که از  دید کاربران امتیاز ۶.۴ رو کسب کرده روایت یک ماجراست که همه ی ما به یک طریق این اتفاق رو تجربه کردیم.

Fall Movie

نمایی از این فیلم

سقوط محصول سال ۲۰۲۲ فیلمی که از ماجرای تلخ شروع شده و کاراکتر اصلی از افسردگی زیاد به مواد مخدر روی آورده اما داشتن یک دوست خوب نجات بخش حال روحی و جسمی شماست هرچند اگه تا آخر مسیر در کنار شما نباشه.

اگر ناراحتی قلبی دارید و دچار  اضطراب و استرس هستید این فیلم مناسب شما نیست.

از نگاه من‌ :

در یک کلمه این فیلم برای من زندگی بود. ما در هر لحظه باید به تنهایی تصمیم بگیریم که چطور از یک مشکل گذر کنیم. خانواده، دوست یا مشاور برای ما تصمیم نمیگیرند، فقط راهنمای ما هستند. تصمیم برای زنده ماندن در شرایط سخت فقط به عهده خود ماست. این فیلم برای من هیجان انگیز و دلهره آور اما جذاب و آموزنده بود.

اگه این فیلم رو دیدید نظرات خودتون رو به اشتراک بذارید.

۴ ۰ ۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲)

امیررضا زرندی

۰۳ مهر ۰۲ ، ۱۱:۰۰
فکر کنم باید ببینمش
البته تو این چند روز فیلمای زیادی معرفی شده، باید اولویت بندی کنم.

پاسخ:

۳ مهر ۰۲، ۱۳:۳۷
چه عالی منتظرم تجربت رو بنویسی 

خیلی وقته فیلم ندیدم آخرین باری که فیلم دیدم فرندز بوده اونم با خودتون 🤦🏻‍♀️

پاسخ:

۴ مهر ۰۲، ۱۱:۳۱
  عه من فکر کردم فرندز رو تموم کردی منم ندیدم ادامشو 
 وقتم ازاده بشه یه برنامه میریزیم ادامشو میبینم 😉

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

🔥 ۰
آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی