برگشت با طعم گیلاس

برگشت با طعم گیلاس

بیش از یکسال دوری از وبلاگنویسی سلام به خانه.  حقیقت ماجرا این بود بخاطر افت سرویس های وبلاگدهی تصمیم به مستقل شدن گرفته بودم اما با درخواست محمدرضا رفیق عزیز به بیان برگشتم.

وبلاگ همیشه برای من یادآور لحظات و خاطرات تلخ و شیرینی بوده که در حافظم به یادگار موندگار شده اما متاسفانه در طی این سال ها اشتباهات زیادی داشتم. مثل حذف وبلاگ هایی که میتونستم الان به عنوان خاطره لیست کنم و حسرت یک آرشیو نداشته باشم.

تصمیم گرفتم از این تاریخ به بعد به عنوان یادگاری وبلاگی رو حذف نکنم تا در آینده خاطرات رو برام تداعی کنه، در پایان خوشحالم به اصل خویش برگشتم. Partying Face

۱۰ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

به به ... ببین کی اینجاست ... قدیما حسین جی اس و بعدها پسر ارشد زمستان دوباره برگشت ...
آقا انقدر فرار نکن ... کسی اینجا قرار نیست اذیتت کنه یا بخورتت ... همینجا باش و ادامه بده و لذت ببر ...
امیدوارم اینبار دیگه موندگار و با انرژی باشی و کارای باحالی ازت ببینیم. 👍🌱

پاسخ:

۲۵ خرداد ۰۲، ۰۵:۰۷
به به ببین اولین نظر کی فرستاده :)
چشم دیگه فرار نمیکنم D:
همچنین برای تو با کلی ارزو خوب برات رفیق 🌱

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

🔥 ۰
آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی