روز ۲۵۶ ام - سلام دنیا

روز ۲۵۶ ام - سلام دنیا

سلام دنیا، به خاص ترین روز سال برای برنامه نویسان خوش اومدی.  خوشحالم از اینکه به عنوان عضو کوچیک این جامعه تلاش هام به ثمر نشست و دانش و تجربه ای در این حرفه به دست آوردم.

از کجا شروع شد‌ ؟

تقریبا از اواسط سال ۹۲ شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی PHP کردم البته قبلش با زبان های فرانت آشنا بودم و قالب های ساده برای سرویس های وبلاگدهی مینوشتم. شروع این ماجرا و یادگیری باعث شد پلتفرم های ساده برای نمونه کار بنویسم که به احتمال زیاد در گیت هاب آپلود کنم. 

در این سال ها به سراغ تجربه های جدید مثل یادگیری برنامه نویسی اندروید هم رفته بودم اما علاقه به نوشتن پلتفرم تحت وب من رو مجاب کرد که به دنبال یادگیری اندروید نباشم و هم اکنون به عنوان برنامه نویس سمت فرانت اند فعالیت دارم. باشد که بیشتر از همیشه به دنبال تجربه کردن و یاد گرفتن باشم.

منسوخ ؟

این روزا در شبکه های اجتماعی البته به طنز از منسوخ شدن برخی از زبان های برنامه نویسی مطالبی نوشته شده اما واقعیت ماجرا اینجوری نیست برنامه نویسی یعنی :

VahidFarid

مشاهده در ایکس

 

از اینکه وقت گذاشتید و خوندین سپاسگزارم

روز برنامه نویس مبارک Partying Face

۳ ۰ ۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۳)

خیلی مبارکه تبریک میگم به همگی :)
+ من نه تنها php رو منسوخ شده نمیدونم از قضا حس میکنم هر روز بیشتر ازش استفاده میشه. چرا میگن قدیمی شده نمیدونم!

پاسخ:

۲۲ شهریور ۰۲، ۱۲:۲۲
منم به تو تبریک میگم دختر کدنویس 😍❤️
هر وقت فهمیدم چرا بهش میگن منسوخ اطلاع رسانی میکنم 😅

روز برنامه نویس رو بهت تبریک میگم و می‌دونم شایسته‌ی بهترین اتفاقات هستی و مطمئنم خیلی زود مزد زحماتت رو میگیری❤️

+ توی موضوع تبلیغات به شدت موافقم که باعث آوار شدن زندگی یه عده شده حتی...
++ درمورد اینترنت و زیرساخت ها و محدودیت ها، شاید یکی از بزرگترین دلیل مهاجرت برای کسایی هستش که از محدودیت این بستر رنج میبرن

پاسخ:

۲۲ شهریور ۰۲، ۱۵:۴۹
خیلی ممنونم ازت برات بهترین ها رو‌ ارزو میکنم. تو از روز اولی که شروع به برنامه نویسی کردم باهام بودی خوشحالم کنارم دارمت رفیق ❤️
کاملا موافقم برخی از تبلیغات هدر رفتن پول مردم بوده و امان از زیر ساختی که وجود نداره

به نظرم تلگرام هم کاملا ایمن نیست. منظورم خود نگه داری از دیتاست. شاید یک بخشی از درامد تلگرام هم فروش دیتا باشه ...
و اینکه هلو ورلد
هپی روز برنامه‌نویسان :)

پاسخ:

۲۳ شهریور ۰۲، ۱۰:۵۵
طبیعتاً هم باید اینجور فکر کنیم به هیچ چیز نباید اعتماد کرد اما تلگرام از لحاظ امنیت فراتر از بقیه برنامه هاست 
ممنون امیر جان :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

سلام من امیرحسین هستم.
از دهه ۹۰ وارد وبلاگنویسی و بعد برنامه نویسی شدم اینجا گاه روزنوشت های خودم رو مینویسم میتونید کانال من رو از طریق شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید.

🔥 ۰
آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی