من کدنویس هستم

پرواز به سمت دنیای بهتر

من کدنویس هستم

پرواز به سمت دنیای بهتر

سلام خوش آمدید

همین لحظه ها عشق است

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۸:۳۴ ب.ظ

با الهام از مطلب جدید یاسمن گلی این پست رو مینویسم.

در وصف عشق سخنان و اشعار زیادی گفته شده هرکسی به هر نحوی عشق رو در مکان خاصی تجربه کرده یکی در معشوق دیگری در پدر و مادر دیگری در خود زندگی و بسیار حرف ها که از این کلمه جادویی شنیدیم.

اما تعریف عشق رو با کتاب جدیدی که دارم گوش میکنم مینویسم. اسم کتاب ایچی گو ای چی یه و عشق یعنی لذت بردن از همین لحظه ها همین الان که مینویسم، همین الان که میخونید چون قرار نیست این لحظه دوباره توی زندگیتون اتفاق بیوفته پس عشق رو میتونیم در لحظه لحظه زندگی درک کنیم.

هرکاری که دوست دارید انجام بدید شکست، موفقیت، آینده جزیی از این لحظاته پس سعی کنید در همین لحظات با عشق به زندگی نگاه کنید و طعمش رو بچشید. چون بازم تاکید میکنم قرار نیست اون لحظه رو دوباره تکرار کنید، همین الانت رو دریاب :)

  • امیر حسین

عشق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی