من کدنویس هستم

پرواز به سمت دنیای بهتر

من کدنویس هستم

پرواز به سمت دنیای بهتر

سلام خوش آمدید

از تلنگر تا ایچی گو ای چی یه

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

با جمله یک حس خوب شروع میکنم که باعث تلنگر در من شد.

گاهی فقط کمی خسته ای ...

و لازمه کمی استراحت کنی و دوباره برگردی ...

الکی شلوغش نکن! چیزی نشده!

همه چی همینطوریه مثل قبل!

قول و قرار عوض نشده!

قول به رسیدنه، قرار به جشن گرفتن انتهاشه!

لوس نشو!

استراحتتو بکن و دوباره بلند شو!

هفته ای که گذشت کتاب صوتی ایچی گو ای چی یه رو به سرانجام رسوندم و الان دارم متنشو میخونم. اگه پست قبل رو خونده باشید این کتاب در لحظه زندگی کردن رو به ما یادآوری میکنه و اینکه چطور افراد بزرگی مثل استیوجابز فقید با این روش آشنا شدند.

یه تعریف کلی از معنی ایچی گو ای چی یه رو براتون مینویسم.

هر دیدار فقط یک مرتبه یا همین لحظه فقط یک فرصت

داستان اول کتاب که به اسم دروازه های شامبالا نامگذاری شده خیلی واضح ما رو با مفهوم در لحظه زندگی کردن آشنا کرده این کتاب برای من خیلی ارزشمنده و پیشنهاد میکنم برای یکبار هم که شده بخونیدش

 

نظرات (۲)

لحظه تو زندگی اکثرا فراموش شده یا گذشته یا درگیر چی شدن آینده .

کتاب خوبی میخوره باشه یادم باشه جزو لیست خونده هام بذارم:)

پاسخ:
دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی همه ی ما درگیر گذشته و اینده شدیم و لحظه رو فراموش کردیم.
خوشحالم خوشت اومد منتظر نظرت راجع این کتاب هستم.

سلام امیرحسین!

 کاش همه‌مون بتونیم تو لحظه زندگی‌کنیم:)

پاسخ:
سلام مهران
کاش قدر همین الان خودمون رو بدونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی